Przejdź do treści

Film reklamowy- dlaczego warto w niego zainwestować?

  • przez

Dziś film reklamowy powinna mieć każda firma, niezależnie od tego czy jest mała czy duża. Dziś firmy posiadają filmy promocyjne i pokazują zaplecze swojej firmy a także kompetencje poszczególnych pracowników. To buduje pozytywny wizerunek marki. Dlaczego warto zainwestować w film promocyjny?

Powody, dla których warto zainwestować w film promocyjny

Film promocyjny nie tylko możemy umieścić na swojej stronie. Internet daje nam wiele możliwości. Możemy dotrzeć do wielu potencjalnych klientów w naprawdę krótkim czasie. Filmy możemy zamieścić np. na portalu społecznościowym Facebook i obowiązkowo na kanale YouTube. Trzeba tylko znaleźć sposób i przedstawić swoją firmę ciekawie. Dzięki filmowi wideo nie tylko szybko dotrzemy do potencjalnych klientów, ale także szybko przekażemy informacje potencjalnym klientom; trzeba zaznaczyć, że posługujemy się dwoma komunikatami naraz: dźwiękowym oraz wizualnym. To powoduje, że informacje są szybciej przyswajalne. Kolejnym powodem jest to, że użytkownicy internetu są leniwi i wolą oglądać niż czytać. Statystyki nie kłamią: Bardziej prawdopodobne jest to, że klient kliknie na film video niż na banner an twojej stronie internetowej, rozpoznawalność marki jest większa aż o 8 razy, kiedy stosowane są filmy video. Warto również zaznaczyć, że oglądalność video rośnie dynamicznie i jest bardzo popularną aktywnością w internecie. Filmy to także świetny sposób an kreowanie wizerunku marki, budowanie zaufania oraz trwałości przekazu. Za pomocą portalów społecznościowych takich jak facebook możemy również zwiększyć zasięg naszego filmu promocyjnego. Jeśli znamy już wszystkie zalety filmy promocyjnego trzeba tylko znaleźć odpowiednią agencję filmową, która nam taki materiał przygotuje: http://pink-media.pl/.